H λίστα με τους προσωπικούς στόχους του 2020!


Νέα χρόνια σημαίνει καινούργια αρχή! Όχι απαραίτητα αλλαγή αλλά μια συνέχεια πολλά υποσχόμενη που έχει περισσότερη εμπειρία και σοφία! Κάθε χρόνο που περνάει γινόμαστε πιο ώριμοι, πιο σοφοί, γνωρίζουμε καλύτερα τον εαυτό μας και τις ανάγκες μας! Δε χρειάζεται να αλλάξουμε γιατί είμαστε αυτοί που είμαστε και αυτό είναι υπέροχο! Μπορούμε όμως να γίνουμε η καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού μας!

Αυτή τη νέα χρονιά κάνω κάποιες συμφωνίες με τον εαυτό μου. Ας τις ανακαλύψουμε μαζί!

  • Αγαπάω περισσότερο τον εαυτό μου! Σταματάω να εναντιώνομαι στα θέλω μου και αναλαμβάνω την εύθυμη για τις πράξεις μου χωρίς να με κρίνω. Τα έχω καλά με τον εαυτό μου σημαίνει ότι πιστεύω σε μένα, με αγαπώ και με αποδέχομαι όπως ακριβώς είμαι. Μόνο τότε μπορώ να βρω την ισορροπία στις σχέσεις με τους γύρω μου και να απολαμβάνω την κάθε στιγμή!
  • Βρίσκω χρόνο για χαλάρωση. Όταν αισθάνομαι πίεση η υπερβολικό στρες κάνω μια παύση. Κάθε μέρα βρίσκω χρόνο για πράγματα που με ευχαριστούν και με χαλαρώνουν. Ότι κι αν κάνουμε το σίγουρο είναι ότι θα το κάνουμε καλύτερα αν είμαστε χαλαροί!
  • Αλλάζω το τρόπο που βλέπω τα πράγματα: Υπόσχομαι στον εαυτό μου να δέχομαι τόσο τα καλά όσο και τα κακά με ψυχραιμία και αισιοδοξία! Τόσο οι καλές όσο και οι δύσκολες στιγμές είναι κομμάτι αυτού του puzzle που λέγεται ζωή. Παύω να είμαι θύμα αλλά και θύτης. Τα πράγματα γύρω μου είναι αυτά που είναι και οι συνθήκες θα αλλάζουν συνεχώς.  Το καλό θα διαδέχεται το κακό και οι όμορφες μέρες εναλλάσσονται με τις δύσκολες! Αυτό που πρέπει να δουλέψουμε είναι η οπτική με την οποία βλέπουμε τα πράγματα και ο τρόπος που αντιδράμε.
  • Απομακρύνομαι από τοξικούς ανθρώπους: Πρόκειται για ανθρώπους που βλέπουν τον κόσμο από διαφορετικό πρίσμα και δεν είναι ειλικρινείς ούτε με τον εαυτό τους. Έτσι κάνουν τους γύρω τους να υποφέρουν φορτώνοντας στους άλλους τα συναισθηματικά τους σκουπίδια. Όταν βγάλουμε από της ζωή μας αυτούς τους ανθρώπους που μας κλέβουν την ενέργεια αμέσως θα νιώσουμε ελεύθεροι και ανάλαφροι. Ας προστατεύσουμε τον εαυτό μας και ας μάθουμε να λέμε όχι σε ότι μας πηγαίνει πίσω! Οι άνθρωποι που αξίζει να είναι δίπλα μας είναι αυτοί που μας βγάζουν τον καλό εαυτό μας!
  • Αγαπώ και ακούω το σώμα μου: Φροντίζω καθημερινά να διατηρούμαι σε καλή φυσική κατάσταση! Βρίσκω χρόνο να ασκούμαι και μαθαίνω να τρώω σωστά! Η άσκηση ενδυναμώνει το σώμα και αναζωογονεί το πνεύμα! Ένα υγιές και δυνατό σώμα είναι το όχημα για μια καλή ζωή!
  • Αφήνω τον εαυτό μου να πιστεύει στο αδύνατο, στο μη πραγματοποιήσιμο και δεν επιτρέπω στη λογική να μπαίνει εμπόδιο στις σκέψεις μου! Δίνω στον εαυτό μου την ευκαιρία να πιστεύει στο ακατόρθωτο και να κάνει τα πάντα για να το δημιουργεί. Δοκιμάζω να δημιουργήσω αυτό που ονειρεύομαι! Ακόμα κι αν αποτύχω θα έχω προσπαθήσει, κι αυτό είναι από μόνο του αρκετό!
Συνοψίζοντας, θα ήθελα να σημειώσω ότι αυτή τη νέα χρονιά δε χρειάζεται να πιέσουμε τον εαυτό μας να διαφοροποιηθεί και να αλλάξει  γιατί πολύ απλά είμαστε αρκετοί όπως ακριβώς είμαστε! Αυτό που έχει σημασία είναι να θέσουμε τους δικούς μας προσωπικούς στόχους και να δουλέψουμε για να τους πραγματοποιήσουμε! Να κάνουμε τις συμφωνίες που πρέπει με τον εαυτό μας και να τις τηρούμε με μοναδικό στόχο την ευτυχία και την εσωτερική μας γαλήνη! Για το 2020 λέμε ναι στις καλές συνήθειες, στην αισιοδοξία, στη χαλάρωση, στους καλούς φίλους, στη δημιουργικότητα και στη συνεργασία.  Καλή χρονιά σε όλους!

Αλαφάκη Μίκα
Φαρμακοποιός

Σχόλια