Η πρωινή ρουτίνα ομορφιάς που ακολουθώ το καλοκαίρι!


Μόλις ξυπνήσω τεντώνομαι στο κρεβάτι και μόλις σηκωθώ κάνω μερικές διατάσεις για να ξυπνήσει και το σώμα μου!! Στη συνέχεια, ξεκινάω μια ρουτίνα ομορφιάς για όμορφη επιδερμίδα! Είναι ένα δώρο που κάνω στον εαυτό μου κάθε πρωί και μου παίρνει μόνο 5 λεπτά!


  1. Καθαρισμός με ένα απαλό, κρεμώδες καθαριστικό από το φαρμακείο που απομακρύνει σμήγμα, σκόνη και υπολείμματα κρέμας και αφήνει το δέρμα μου βελούδινο
  2. Ένα ψέκασμα ομορφιάς και αναζωογόνησης με ιαματικό μεταλλικό νερό μετά τον καθαρισμό τονώνει το δέρμα
  3. Εφαρμόζω ένα booster ενυδάτωσης! Το καλοκαίρι η επιδερμίδα χρειάζεται εντατική ενυδάτωση για να ανακτήσει τη λάμψη της. Μια σωστά ενυδατωμένη επιδεμρίδα είναι πάντα λαμπερή!
  4. Στη συνέχεια εφαρμόζω μια λεπτόρρευστη, δροσερή κρέμα ημέρας σε μορφή gel με υαλουρονικό οξύ για αποκατάσταση της υγρασίας της επιδερμίδας μου
  5. Αντιηλιακό κάθε μέρα, χειμώνα καλοκαίρι! Επειδή μια πανάδα μπορεί να σχηματισθεί σε μερικά λεπτά και η πρόωρη γήρανση από τον ήλιο είναι η βασική αιτία γήρανσης δεν διαπραγματεύομαι την καθημερινή αντιηλιακή φροντίδα! Έχω αναφέρει ξανά οτι η καλύτερη αντιγηραντική κρέμα είναι η αντιηλιακή σου!
  6. Εφαρμόζω ένα ενυδατικό balm στα χείλη για θρέψη και προστασία! Τα χείλη μας είναι το πιο δυνατό σημείο στο πρόσωπο μας και αρκετά ευαίσθητο! Γι αυτό τα φροντίζω κάθε πρωί για να μη χάνουν τη φρεσκάδα και την ελαστικότητα τους!

Αυτά τα 6 βήματα είναι σημαντικά για να χτίσουμε μια υγιή και δυνατή επιδερμίδα και να οργανώσουμε από νωρίς ένα πλάνο αντιγήρανσης! Αποτελούν μια ρουτίνα ομορφιάς που αναζωογονεί και προστατεύει το δέρμα μας από τις καθημερινές επιθέσεις που δέχεται ειδικά το καλοκαίρι! Προσάρμοσε το με βάση τις δικές σου ανάγκες και συνήθειες και θα βγείς κερδισμένη! Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν ξυπνάς είναι να σε φροντίζεις!

Αλαφάκη Μίκα
Φαρμακοποιός

Σχόλια