Το φαρμακείο των διακοπών μου!!


Όταν ετοιμάζομαι για διακοπές εκτός από το νεσεσέρ με τα καλλυντικά μου παίρνω πάντα μαζί μου και το νεσεσέρ-φαρμακείο! Ίσως φταίει η δουλειά μου που είμαι τόσο σχολαστική και "κουβαλάω" όλα αυτά τα προϊόντα πρώτων βοηθειών μαζί μου αλλά επειδή την έχω πατήσει προτιμώ να είμαι προετοιμασμένη για πάν ενδεχόμενο! Αυτά είναι τα δικά μου απαραίτητα για το νεσεσέρ-φαρμακείο των διακοπών! Εσείς θα κρίνετε τι θα χρειαστείτε ανάλογα με τις ανάγκες σας, το προορισμό και τη διάρκεια των διακοπών!

Ας δούμε λοιπόν τι θα πάρουμε μαζί μας στις καλοκαιρινές διακοπές

  • Aντιηλιακό για πρόσωπο και σώμα. Ακόμα κι αν έχεις μαυρίσει το αντιηλιακό είναι αναγκαίο για προστασία από τη φωτογήρανση, τις κηλίδες, τις αλλεργίες και πρόληψη καρκίνου του δέρματος! Μη το αμελείς!
  • Εντομοαπωθητικό γαλάκτωμα, spray ή βραχιόλι. Το καλοκαίρι είναι γεμάτο ανεπιθύμητους επισκέπτες γι αυτό οφείλουμε να προφυλαχθούμε πριν μας "επιτεθούν". Ένα απωθητικό spray θα σε προστατεύσει από κουνούπια και σκνίπες κι έτσι θα μείνεις ήσυχος τις καλοκαιρινές νύχτες!
  • Αfter Bite gel ή stick για τσιμπήματα από κουνούπια, μέδουσες, τσούχτρες.
  • Κρέμα με κορτιζόνη, σε περίπτωση που κάποιο τσίμπημα σου προκαλέσει αλλεργική αντίδραση στο δέρμα, κνησμό ή πρήξιμο.
  • Προβιοτικά για καλή λειτουργία του εντέρου παρά την αλλαγή περιβάλλοντος και αποφυγή δυσάρεστων συμπτωμάτων στο γαστρεντερικό σύστημα.
  • Τσιρότα για μικροτραυματισμούς.
  • Αντισηπτικό κολλύριο για ανακούφιση ερεθισμού, καύσου και οποιασδήποτε ενόχλησης στα μάτια. Ειδικά, αν φοράτε φακούς επαφής μη ξεχνάτε ποτέ να έχετε ένα κολλύριο μαζί σας για ενυδάτωση και ανακούφιση από ενοχλητικά συμπτώματα!
  • After sun γαλάκτωμα για αποκατάσταση βλαβών μετά την έκθεση στον ήλιο και καταπραυντική δράση σε τυχόν εγκαύματα ή ερεθισμούς από τον ήλιο.
  • Θεραπεία μαλλιών για ενυδάτωση και επανόρθωση. Είναι σημαντικό να έχουμε μαζί μας μια μαλακτική κρέμα ή λαδάκι μαλλιών ώστε να τα ενυδατώνουμε μετά την παραλία και να μπορούμε να τα τιθασεύσουμε για να βγούμε το βράδυ!
  • Lip Balm για τα χείλη. Το καλοκαίρι χρειάζονται extra ενυδάτωση κι έτσι θα στρώνει καλύτερα και το κραγιόν!
  • Ένα βοήθημα για την ναυτία ταξιδιωτών είναι απαραίτητο αν ταξιδεύουμε με αυτοκίνητο ή με πλοίο!
  • Παυσίπονο για πονοκέφαλο ή πόνους περιόδου. Αν όχι εμείς όλο και κάποιος θα χρειαστεί κάτι για τον πόνο!
  • Κρέμα για τοπική δράση στα σπυράκια! Είναι κρίμα ένα σπυράκι να σου χαλάσει το κέφι στις διακοπές σου!
Αυτά είναι τα summer essentials για το φαρμακείο των διακοπών μας!!! Καλό και ανέμελο καλοκαίρι!!

Αλαφάκη Μίκα
Φαρμακοποιός

Σχόλια