Τα καλοκαιρινά μυστικά ομορφιάς μου!

  • Μάσκες ομορφιάς για εντατική φροντίδα
Είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και αποτελούν θεραπείες express με άμεσα, ορατά αποτελέσματα. Το καλοκαίρι που το δέρμα υφίσταται ταλαιπωρία λόγω ζέστης, ήλιου, θάλασσας αυξάνω τη συχνότητα των μασκών περιποίησης. Μία με τρεις φορές την εβδομάδα εφαρμόζω μάσκα ενυδάτωσης και θρέψης για αποκατάσταση της υγρασίας και 1 φορά την εβδομάδα μάσκα λάμψης και αποτοξίνωσης. Μου αρέσει να επιλέγω μάσκες ομορφιάς με φυσικά συστατικά και ισχυρά αντιοξειδωτικά από το φαρμακείο με πολλαπλά οφέλη για την επιδερμίδα μου! Οι μάσκες ομορφιάς αποτελούν ένα πλούσιο, θρεπτικό γεύμα για το δέρμα σου!! Το αξίζει!
  • Eνυδάτωση για τα μαλλιά
Το αλάτι, το καθημερινό λούσιμο, το styling και η ακτινοβολία καταστρέφουν τα μαλλιά μας και τα κάνουν να δείχνουν θαμπά και ταλαιπωρημένα. Τώρα είναι η στιγμή που χρειάζονται extra φροντίδα. Η περιποίηση των μαλλιών αρχίζει πριν το μπάνιο και τελειώνει μετά από αυτό. Αρχικά, επιλέγω ένα super ενυδατικό σαμπουάν από το φαρμακείο με συστατικά όπως υαλουρονικό οξύ, γλυκερίνη και μέλι. Επιπλέον, εφαρμόζω καθημερινά φυτικά έλαια που χαρίζουν θρέψη στα μαλλιά μου και  δε ξεχνώ να φροντίζω τις άκρες τους. Τέτοια θρεπτικά λαδάκια είναι το λάδι καρύδας, αμυγδαλέλαιο και καστορέλαιο. Επιπλέον, χρησιμοποιώ καθημερινά αντιηλιακό λάδι μαλλιών για προστασία, διατήρηση χρώματος και ενυδάτωση. Τα μαλλιά μας είναι σύμβολο ομορφιάς και υγείας και η φροντίδα τους δεν πρέπει να περιορίζεται σε ένα απλό σαμπουάν!
  • Φροντίδα μετά τον ήλιο
Mετά τον ήλιο δεν αμελώ ποτέ τη φροντίδα του δέρματος μου. Αυτή είναι η πιο σωστή στιγμή για ενυδάτωση, αποκατάσταση της χαμένης υγρασίας και καταπραυντική δράση. Είναι σημαντικό να επιλέξουμε ένα after sun γαλάκτωμα εμπλουτισμένο με αντιοξειδωτικά για προστασία από τις ελεύθερες ρίζες και την πρόωρη γήρανση. Μη ξεχνάτε ποτέ τη φροντίδα μετά τον ήλιο και είμαι σίγουρη ότι σε μερικά χρόνια η εικόνα της επιδερμίδας σας θα σας αποζημιώσει! Ενυδάτωση, δροσιά και ανάπλαση είναι αυτά που χρειάζεται το δέρμα μετά από την παραλία!! Βρες το ιδανικό προϊόν για εσένα, με την αγαπημένη σου μυρωδιά και υφή και άπλωσε το καθημερινά μετά το μπάνιο! Έτσι, το δέρμα σου θα δείχνει λαμπερό και βελούδινο.

  • Ενδυνάμωση της επιδερμίδας με ιαματικό μεταλλικό νερό
Avene Eau Thermale Spring Water ,
www.aegeanpharmacy.gr
Δεν περνάει μέρα που να μην χαρίσω στο δέρμα μου ένα ψεκασμό ομορφιάς με ιαματικό νερό. Αναζωογόνηση, αντιοξειδωτική προστασία και αντιερεθιστική δράση με το πιο θεραπευτικό νερό. Αυτό αποτελεί ένα μοναδικό μυστικό ομορφιάς που μεταμορφώνει το δέρμα μου μέρα με τη μέρα και του χαρίζει λάμψη! Επιπλέον, μου προσφέρει τη δροσιά που χρειάζομαι τις θερμές ώρες! Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! To εφαρμόζω μετά τον καθαρισμό, πριν το μακιγιάζ, κατά τη διάρκεια της ημέρας πάνω από το μακιγιάζ  και φυσικά το βράδυ μετά το ντεμακιγιάζ μου για ανανέωση!
Κάθε στιγμή είναι κατάλληλη στιγμή για ένα ψεκασμό με ιαματικό νερό!


  • Πράσινο τσάι, η αντιοξειδωτική μου ασπίδα
Η πιο ουσιαστική "αντιοξειδωτική προστασία" γίνεται εκ των έσω. Γι αυτό κι εγώ προσφέρω καθημερινά στον οργανισμό μου ένα ποτήρι δροσερό πράσινο τσάι πλούσιο σε κατεχίνες. Με αυτό το τρόπο, τον προστατεύω από την επίθεση ελευθέρων ριζών που δέχεται το καλοκαίρι.  Αντιγήρανση, αποτοξίνωση, προστασία της καρδιάς και χαλάρωση είναι μόνο μερικά από τα οφέλη που προσφέρει το πράσινο τσάι. Καθημερινά φτιάχνω μια μεγάλη ποσότητα, την αποθηκεύω στο ψυγείο και  παίρνω μαζί μου ένα μπουκαλάκι στη δουλειά. Δοκιμάστε το και θα αισθανθείτε μοναδική ευεξία και μια  ανάλαφρη αίσθηση από τις πρώτες ημέρες!

Το καλοκαίρι είναι εδώ και το δέρμα μας και ο οργανισμός μας χρειάζονται εντατική περιποίηση!
Η ομορφιά είναι μια ολιστική υπόθεση και ξεκινάει από μέσα μας! Όταν αγαπάμε τον εαυτό μας και τον φροντίζουμε ακτινοβολούμε όλες τις εποχές!! Eίναι υπέροχο να υιοθετείς καθημερινά μικρές συνήθειες ομορφιάς που σου χαρίζουν φρεσκάδα και ευεξία! Ο εαυτός μας είναι ότι πολυτιμότερο έχουμε!! Αξίζει τη φροντίδα μας!!
Καλό Καλοκαίρι!!

Αλαφάκη Μίκα
Φαρμακοποιός

Σχόλια