H μάχη μου ενάντια στην κυτταρίτιδα!

Η κυτταρίτιδα είναι ένα πολυδιάστατο ζήτημα και ως τέτοιο χρειάζεται πολυδιάστατες λύσεις!! Έχω συνειδητοποιήσει ότι για να έχω αποτέλεσμα σε αυτή τη μάχη θα πρέπει να οργανώσω ένα ολοκληρωμένο οπλοστάσιο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις αλλά χρειάζεται ένας συνδυασμός πραγμάτων. Αυτός είναι ο δικός μου τρόπος προσέγγισης στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας!

-Συστηματική άσκηση:  Έχω εντάξει τη γυμναστική στην καθημερινότητα μου με συνέπεια αλλά χωρίς υπερβολές. Όλοι έχουμε περιορισμένο χρόνο όμως τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Δύο φορές την εβδομάδα κάνω εντατική γυμναστική ενώ παράλληλα βρίσκω απλούς τρόπους άσκησης στην καθημερινόνητα μου. Για παράδειγμα, έχω καταργήσει το ασανσέρ και χρησιμοποιώ μόνο τις σκάλες ή παρκάρω το αμάξι μου ένα τετράγωνο μακριά από το σπίτι για να περπατάω. Επιπλέον, μια βόλτα με το ποδήλατο 1-2 φορές την εβδομάδα κάνει θαύματα! Αυτές οι μικροενέργειες σε κρατάνε σε φόρμα, είναι εύκολες και δεν απαιτούν χρόνο!
-Άφθονο Νερό. Η ποσότητα νερού που είναι αρκετή για τον καθένα διαφέρει από άτομο σε άτομο! Για να βρεις τις δικές σου ανάγκες σε νερό διαιρείς το βάρος σου /30 και υπολογίζεις τα λίτρα νερού που χρειάζεσαι. Για παράδειγμα κάποιος που έχει βάρος 50 κιλά χρειάζεται καθημερινά 50/30=1,6 λίτρα νερό κατά προσέγγιση.
-Aπολέπιση στο μπάνιο. Το Α και το Ω για ένα σφιχτό δέρμα χωρίς την "όψη φλοιού πορτοκαλιού". Η απολέπιση απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα, διεγείρει τη κυτταρική ανανέωση και φυσικά βοηθάει στην απορρόφηση των προϊόντων αδυνατίσματος που χρησιμοποιούμε στη συνέχεια. Έτσι, όχι μόνο είναι από μόνη της ευεργετική αλλά μεγιστοποιεί και τα οφέλη των υπόλοιπων προϊόντων που χρησιμοποιούμε. Αγαπημένο scrub σώματος είναι το Elancyl Gommage Moussant Energisant με εκχύλισμα κισσού που θα βρεις στο www.aegeanpharmacy.gr.
-Τοπική αγωγή κατά της κυτταριτιδας με συνδυσμό προιόντων: Πάντα συνδυάζω μια κρέμα με πλούσια σύνθεση κατά της κυτταρίτιδας με κάποιο λάδι σώματος ιδανικό για μασάζ. Το καθένα από αυτά δρα με διαφορετικό τρόπο και ο συνδυασμός του προσφέρει τα μέγιστα οφέλη στο δέρμα μου. Τόνωση της κυκλοφορίας, ενεργοποίηση της λιπόλυσης, αποσυμφόρηση και σύσφιξη είναι οι δράσεις που αναζητώ από τα προϊόντα που χρησιμοποιώ. Δεν αμελώ ποτέ να κάνω μασάζ κατά την εφαρμογή τους, ειδικά αν πρόκειται για λάδι σώματος! Το τακτικό μασάζ αποτελεί ένα μοναδικό σύμμαχο κατά της κυτταρίτιδας. Αν έχετε τη δυνατότητα επισκεφθείτε έναν ειδικό για μασάζ κυτταρίτιδας όσο συχνά το επιθυμείτε! Οι πολύτιμοι σύμμαχοι μου στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας είναι: η Elancyl Slim Design, κρέμα κατά της επίμονης κυτταρίτιδας και το Ξηρό λάδι με βάση την καφεΐνη Elancyl Slim Design Huile Minceur που μυρίζει φανταστικά!
-Πράσινο τσάι, matcha, ή κάποιο βότανο αποτοξίνωσης (λουίζα, ταραξάκο, τσουκνίδα)! Ένα φλιτζάνι κάθε απόγευμα είναι η συνήθεια που μου κάνει καλό! Τα συγκεκριμένα ροφήματα ενισχύουν τους μηχανισμούς αποβολής υγρών και τοξινών από τον οργανισμό, αυξάνουν τις καύσεις και συμβάλλουν στη συνολική υγεία του οργανισμού. Εκτός από τη συμβολή τους στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και συμβάλλουν στην αντιγήρανση! Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!
-Τακτικό βούρτισμα σώματος. Επιλέγω μια βούρτσα σώματος με φυσική τρίχα και την έχω πάντα στο μπάνιο μου! Το βούρτσισμα του σώματος συμβάλλει στην καλή λειτουργία της λέμφου και στην τόνωση της κυκλοφορίας. Έτσι, σιγά σιγά υποχωρεί η ανομοιομορφία και η όψη του φλοιού πορτοκαλιού! Ένας οικονομικός και απλός τρόπος φροντίδας με φοβερά αποτελέσματα!
-Ολοκληρώνω το ντους μου πάντα με κρύο νερό! Μπορεί να μη μας αρέσει το κρύο ειδικά το χειμώνα αλλά τώρα που φτιάχνει ο καιρός μπορούμε να ολοκληρώνουμε το ντους με κρύο νερό!
Το παγωμένο νερό σφίγγει και αναζωογονεί το δέρμα!
-Λέω όχι σε αναψυκτικά και στην περιττή ζάχαρη και φροντίζω η διατροφή μου να είναι ισορροπημένη χωρίς να στερούμαι τίποτα!! Η ποικιλία και το μέτρο είναι ό,τι πιο σημαντικό στην υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής και γενικότερα μια ισορροπημένης ζωής!

Αυτό είναι το ολοκληρωμένο πρόγραμμα που ακολουθώ για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και τα αποτελέσματα είναι ορατά από το πρώτο μήνα! Εξειδικευμένα καλλυντικά προϊόντα από το φαρμακείο, σωματική άσκηση, φροντίδα στο μπάνιο και ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.
Η επίθεση μου είναι πολύπλευρη και απαιτεί συνέπεια! Γι αυτό και λειτουργεί!!!

Αλαφάκη Μίκα
Φαρμακοποιός

Σχόλια