Βιβλία που αλλάζουν το τρόπο σκέψης



  • Το Δώρο, Στέφανος Ξενάκης

Αυτό το βιβλίο μου άλλαξε πραγματικά το τρόπο που αντιμετωπίζω τα πράγματα. Μου το χάρισε η μητέρα μου σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής μου και με έμαθε να αντιμετωπίζω τη ζωή σαν ένα θαύμα κάθε μέρα! Αποτελεί ένα τετράδιο μικρών θαυμάτων που σου θυμίζει την ουσία της ζωής! Μου έμαθε να αγαπάω όχι μόνο τον ήλιο αλλά και τη βροχή, να δέχομαι με χαρά τα εύκολα αλλά και τα δύσκολα, να φροντίζω τον εαυτό μου, να του δίνω χρόνο και χώρο, να παρατηρώ γύρω μου και να μαζεύω αγάπη και θετική ενέργεια "σαν να είναι χρυσές λύρες", να μοιράζομαι, να χαμογελάω, να αγαπώ τη δουλειά μου και να την κάνω "σαν να είναι το σημαντικότερο πράγμα στον κόσμο... κι ας μην είναι"! Μου έμαθε να έχω το δικό μου "τετράδιο ευγνωμοσύνης", στο οποίο σημειώνω τα μικρά, καθημερινά θαύματα που με γεμίζουν χαρά, κι αυτό το δε το αλλάζω με τίποτα στον κόσμο!


  • Για μια νέα αρχή, Tolle

Ένα βιβλίο με βαθιά νοήματα που μου πρότεινε ένας αγαπημένος φίλος με τον οποίο κάνουμε τις πιο ουσιαστικές συζητήσεις. Με βοήθησε να ανακαλύψω το δυσλειτουργικό Εγώ και να μη το τρέφω, στο βαθμό που μπορώ. Με έβαλε στη διαδικασία να απαλλαγώ από λανθασμένες εγκατεστημένες νοοτροπίες και να γνωρίσω την έννοια που έχει  "το πονόσωμα" , το ατομικό και το συλλογικό. Αυτή την ενέργεια παλιών αλλά και ζωντανών συναισθημάτων που βρίσκονται εγκατεστημένα μέσα μας και επηρεάζουν το τρόπο που ζούμε και πως να συμφιλιωθούμε με αυτά.
Nα περιορίσω τις αρνητικές σκέψεις και να δώσω βάση στην ενέργεια.

  • O δρόμος της αυτοεξάρτησης, Χόρχε Μπουκάι
Μου το πρότεινε η καλύτερη μου φίλη και μόλις άρχισα να το διαβάζω κατάλαβα αμέσως γιατί! Ένα βιβλίο αυτογνωσίας που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις τον εαυτό σου και να αποδεχθείς την ευθύνη για την ίδια σου τη ζωή. Το κλειδί για μια υγιή ζωή αλλά και υγιείς σχέσεις είναι να γνωρίσουμε και να αγαπήσουμε τον εαυτό μας με τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα του! Να είμαι αυτός που είμαι, να σκέφτομαι αυτό που σκέφτομαι, να αισθάνομαι αυτό που αισθάνομαι. Να παίρνω τα δικά μου προσωπικά ρίσκα λαμβάνοντας οριστικά την ευθύνη γι αυτά!
  • Eσύ. Το βιβλίο σου. Jamie OLiver
Ένα εγχειρίδιο με μικρά, εύκολα βήματα που αφορούν τη τροφή, το νου, τη κίνηση, την αγάπη. Μικρές συνήθειες που θα σας κινητοποιήσουν να αλλάξετε την καθημερινότητα και να ζήσετε μια πιο ευτυχισμένη και υγιεινή ζωή. Ένα μοναδικό εργαλείο με "μικρο-ενέργειες¨ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητα.



Πρόκειται για βιβλία που σε συνεπαίρνουν, σε κάνουν να χάνεσαι στις σελίδες τους και σου ανοίγουν νέα μονοπάτια στη προσωπική σου ανάπτυξη. Σε γεμίζουν αισιοδοξία, αυτοπεποίθηση και σίγουρα σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!

Σχόλια