Πως ξεπερνάμε τα δύσκολα;



Δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες. Αυτό είναι γεγονός! Κάποιες ημέρες είναι πιο απαιτητικές, πιο δύσκολες και συχνά με απρόβλεπτες ατυχίες! Αυτό δεν αλλάζει! Αυτό όμως που μπορεί να αλλάξει είναι πως αντιμετωπίζουμε εμείς αυτές τις ημέρες! Το πως αντιδράμε εμείς σε αυτά που μας συμβαίνουν είναι αυτό που καθορίζει την εξέλιξη των πραγμάτων!

Κάποιοι καθηγητές μου μου είχαν μάθει στα δύσκολα να κάνω αυτή τη μετατροπή:

REACTION--> CREATION

Εξάλλου, ένα μόνο γράμμα πρέπει αλλάξεις για να κάνεις την αντίδραση δημιουργικότητα! 

Παρακάτω θα βρεις μερικούς τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζω εγώ τα δύσκολα και τους προτείνω με κλειστά                                                                 μάτια!


  • Δίνω στον εαυτό μου χρόνο, όσο έχω! 5 λεπτά, 15 λεπτά , 1 ώρα ανάλογα τη μέρα!Του δίνω χρόνο να κάνει διαλογισμό, να ξεκουραστεί, να σκεφτεί , να ηρεμήσει και γιατί όχι να τεμπελιάσει! 
  • Εργασιοθεραπεία! Κι όμως είναι αλήθεια! Το να διοχετεύεις την ενέργεια σου στην εργασία σου και να είσαι δημιουργικός βελτιώνει τη διάθεση σου τις μέρες που "πέφτεις". Η επαφή με τον κόσμο (πελάτες και συναδέλφους), η ολοκλήρωση ενός project, η ομαδική εργασία και η ενεργητικότητα γενικότερα συμβάλλει στην καλή διάθεση. Δε ξέρω αν ισχύει για όλους, πάντως εγώ το έχω δοκιμάσει κι έχει αποτελέσματα!
  • Άσκηση επειγόντως!! Ακόμα και να μη το έχω στο πρόγραμμα, αυτές τις δύσκολες ημέρες αναζητώ τις ενδορφίνες, το καλύτερο φάρμακο ενάντια στην κακή διάθεση!! Γυμναστήριο, περπάτημα, μια βόλτα με το ποδήλατο, ασκήσεις στο σπίτι! Διάλεξε ότι σε βολεύει αρκεί να ενεργοποιήσεις αυτές τις "ορμόνες της ευτυχίας" που χαρίζουν αίσθημα ευεξίας και μειώνουν το στρες! Αυτό ακριβώς που χρειάζομαι τη δεδομένη στιγμή! 
  • Bάζω στη διατροφή μου τροφές που με γεμίζουν με ένα αίσθημα ευεξίας! Τέτοιες είναι τα αγαπημένα μου φρούτα εποχής, λαχανικά, ξηροί καρποί. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το να επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με junk food τις μέρες που νιώθεις χάλια. Το μόνο που θα καταφέρεις με μαθηματική ακρίβεια είναι να νιώσεις ακόμα χειρότερα! Αντίθετα, μια χορταστική σαλάτα με λαχανικά, φρούτα και ξηρούς καρπούς είναι πηγή θετικής ενέργειας! 
  • Διαβάζω αποσπάσματα από τα αγαπημένα μου βιβλία! Ανατρέχω στη βιβλιοθήκη μου και ξετρυπώνω ένα η περισσότερα βιβλία και τα ξεφυλλίζω! Έτσι, πέφτω πάνω σε υπογραμμισμένα σημεία με highlighter, τσακισμένες σελίδες και αγαπημένα μου αποφθέγματα, τα οποία με κινητοποιούν κάθε φορά που τα διαβάζω! Αυτή είναι και η πραγματική μαγεία ενός βιβλίου!
  • Παίρνω τηλέφωνο κάποιον που με γεμίζει θετικά συναισθήματα! Ένα σύντομο τηλεφώνημα ή ακόμα και μερικά μηνύματα με έναν θετικό, αγαπημένο μας άνθρωπο αρκούν για να αλλάξει η ψυχολογία μας! Είναι αυτοί οι αισιόδοξοι, "μεταξωτοί" άνθρωποι που σου πετάνε μια ατάκα, ή απλώς μια αλήθεια με το δικό τους μαγικό τρόπο και αμέσως σε κινητοποιούν και σε γεμίζουν δύναμη! Σίγουρα, έχεις ένα τέτοιο άνθρωπο στη ζωή σου!
  • Βγαίνω στον ήλιο! Σύμφωνα με μελέτες η έκθεση στον ήλιο ανεβάζει τα επίπεδα σεροτονίνης με αποτέλεσμα να μας δημιουργεί μια αίσθηση χαράς και ηρεμίας! Μην αφήνεις λοιπόν τις ηλιόλουστες ημέρες ανεκμετάλλευτες ειδικά το χειμώνα που δεν είναι τόσο συχνές!
  • Πίνω ένα ποτήρι κόκκινο κρασί! Όταν πίνεις το αγαπημένο σου κρασί ,με μέτρο, σε χαλαρώνει και σου προκαλεί ευφορία! Ειδικά αν το μοιράζεσαι με κάποιον που αγαπάς τα αποτελέσματα είναι ακόμα καλύτερα! Επιλέγω το κόκκινο κρασί που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά!
 Να θυμάστε ότι η ζωή είναι μια διαρκής πάλη ανάμεσα στη χαρά και στη λύπη! Οι δυσκολίες και ο πόνος είναι καταστάσεις που μας κινητοποιούν να ανακαλύψουμε τις δυνάμεις μας και να γίνουμε καλύτεροι! Κι αυτό δεν είναι κλισέ! Γι αυτό μεγαλώνοντας έμαθα να μην αποφεύγω τον πόνο αλλά να βρίσκω τρόπους να τον αντιμετωπίζω δημιουργικά! Έμαθα να αγαπώ όχι μόνο τα εύκολα αλλά και τα δύσκολα, τον ήλιο αλλά και τη βροχή. Άλλωστε όπως έλεγε και ο Καρλ Γιουνγκ " Η λέξη «ευτυχία» θα έχανε τη σημασία της αν δεν την εξισορροπούσε η λύπη."  .

Αλαφάκη Μίκα


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου