Βραδινή περιποίηση για τα μαλλιά μου



Κάθε βράδυ πριν πέσω για ύπνο ακολουθούσα με συνέπεια μια ρουτίνα ομορφιάς για το δέρμα μου! Ξεχνούσα όμως κάτι εξίσου σημαντικό με τη φροντίδα της επιδερμίδας! Τι είναι αυτό;
Μα φυσικά τα μαλλιά μου!!


Τα μαλλιά μας είναι η δύναμη μας, η αυτοπεποίθηση μας και χρειάζονται κι αυτά τη δική τους καθημερινή περιποίηση για να είναι δυνατά και λαμπερά! 
Επίσης, κάτι που έμαθα τελευταία είναι ότι και τα μαλλιά γερνάνε γι αυτό χρειάζονται εντατικότερη φροντίδα όσο μεγαλώνουμε!



Ποια είναι η βραδινή ρουτίνα ομορφιάς που ακολουθώ για τα μαλλιά μου;

Είναι σύντομη και έχει ορατά και άμεσα αποτελέσματα!


Κάθε βράδυ, λοιπόν, αφιερώνω 5 λεπτά για να φροντίσω τα μαλλιά μου! 


Αρχικά, εφαρμόζω στο τριχωτό μια τονωτική λοσιόν που δυναμώνει τη τρίχα και ενισχύει την τριχοφυΐα και κάνω απαλό μασάζ για να τονώσω τη κυκλοφορία. Έχω ξεχωρίσει δύο μοναδικά προϊόντα και σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα! Μια αποτελεσματική τονωτική λοσιόν που ενισχύει τα άτονα και αδύναμα μαλλιά είναι η Hair Force Lotion Extra από τη Frezyderm και η υποαλλεργική αγωγή μαλλιών CG210 για τη τριχόπτωση με συστατικά που δυναμώνουν τη τρίχα και δίνουν όγκο στα μαλλιά.
Στη συνέχεια απλώνω στις άκρες μερικές σταγόνες αμυγδαλέλαιο ή λάδι καρύδας για θρέψη. Ολοκληρώνω την περιποίηση με απαλό βούρτσισμα χωρίς να ταλαιπωρώ και να σπάω τη τρίχα! Η αγαπημένη μου βούρτσα δεν είναι άλλη από τη #dessata την επαναστατική νέα βούρτσα μαλλιών που ξεμπερδεύει ακόμα και τα πιο μπερδεμένα μαλλιά, γρήγορα, εύκολα και ανώδυνα. Θα τη βρεις στο  www.aegeanpharmacy.gr σε δυο μεγέθη!
Μην αμελείς την περιποίηση των μαλλιών σου! Χρειάζονται να τους αφιερώσεις
μόνο 5 λεπτά την ημέρα για να είναι υγιή και δυνατά!

Σχόλια